Nyiss ajtót a lehetőségre és építsd a karriered a Raiffeisen Banknál! Itt összetartó közösség, inspiráló környezet és szakmai műhely vár!
Kiszámítható perspektívát nyújtunk, folyamatos fejlődést biztosítunk és digitális újításokkal várunk.
Missziónk, hogy „A folyamatos innovációt kiváló ügyfélélménnyé alakítsuk át”, ehhez keressük a legalkalmasabb csapattagokat!
Víziónk, hogy 2025-re a Közép-Kelet európai régió leginkább ajánlott pénzügyi szolgáltatójává váljunk. Tarts velünk az ehhez vezető úton és csatlakozz a Raiffeisen Bank Szolgáltató Központjának csapatához Nyíregyházán!
Mi lesz a feladatod?
- A pozíció célja, a vállalati stratégiának megfelelően az új és egységes prémium ügyfélkiszolgálási terület létrehozásában történő aktív részvétel.
- Csoport teljeskörű kialakítása, folyamatainak összehangolása, ösztönző rendszerének kialakítása,
- Értékesítési, minőségi és mennyiségi mutató tervek megvalósítása,
- Operatív és szakmai módon irányítja a közvetlen beosztott munkatársakat, a felettes munkakör által meghatározott célokért felelős. Koordinálja az ügyfélszolgálati feladatokat, valamint elősegíti és támogatja a csapatmunkát,
- Terület monitorozása, kapacitástervezés, szoros együttműködésben a társosztályokkal,
- Fejlesztési és hatékonyságnövelési programokban történő aktív közreműködés,
- A követendő értékesítési módszertant meghonosítja a csoportban, értékesítési technikák megfelelő használatát elősegíti, az ügyfélreferensek értékesítési készségeinek, ismereteinek folyamatos fejlesztését támogatja,
- A termékek vonatkozásában a rendelkezésre álló tapasztalatokat összefoglalja és továbbítja a Contact Center vezetés felé, javaslatot tesz a termékek továbbfejlesztésére, illetve új termékek bevezetésére.
Miért érdemes velünk dolgozni?
Biztonság és fejlődés
- Stabil nemzetközi háttérrel rendelkező multinacionális vállalat vagyunk,
- Fix versenyképes alapbérre, valamint teljesítmény alapú bónuszra számíthatsz,
- Egyéni célokhoz igazított karrierút, előrelépési lehetőségek várnak,
- Elkötelezett, támogató vezetőkkel és eredményorientált kollégákkal dolgozunk,
- Egy vadonat új, igazán izgalmas, innovatív környezetben várunk.
- 16 féle Cafeteria juttatási elem közül választhatsz: SZÉP kártya, extra szabadnap, munkába járási támogatás, egészségbiztosítás, jegyek kulturális rendezvényekre és sporteseményekre,
- Kedvezményes lakáshiteltámogatást és dolgozói hitelt biztosítunk,
- Nyelvi, szakmai képzések várnak,
- Figyelünk Rád és segítünk Neked, hogy mind szakmailag, mind a személyes fejlődésedben sikereket érhess el.
- Segítőkész kollégák és befogadó légkör vár,
- Közös célunk a kiváló ügyfélélmény, amiért együtt dolgozunk,
- Visszajelzés alapú kultúrában hiszünk, lehetőséged van hierarchián átívelően a visszacsatolásra: számítunk a véleményedre!
Csatlakozz hozzánk, ha...
- Felsőfokú szakirányú (közgazdasági, pénzügyi) végzettséggel vagy felsőfokú iskolai végzettséggel és/vagy megegyező szakmai tapasztalattal rendelkezel (3-5 év),
- Az angol nyelvtudásoddal elboldogulsz az üzleti életben is,
- Ismered a lakossági bank piac, valamint a magyar gazdaság működési mechanizmusait, a bank belső és üzleti folyamatait,
- Tudod hogyan működik egy call center, melyek a főbb teljesítménymutatók,
- Irányítottál már értékesítési csapatot, részt vettél projektekben,
- Prémium ügyfélkiszolgálási területen is szereztél már tapasztalatot,
- Ügyfélportfólió és ügyfélkezelésben jártasság előnyt jelent,
- Céltudatosan és lendületesen, de asszertívan kommunikálsz szóban és írásban is,
- Innovatív, eredményorientált gondolkodásod van,
- Önállóan is döntésképes vagy, de főleg a csapatmunkában érzed jól magad,
- Analitikus gondolkodásoddal jól meglátod az összefüggéseket,
- Kreatív, rugalmas személyiség vagy, nem veted meg az innovatív ötleteket,
- A Word, Excel, PowerPoint programokat magabiztos felhasználóként tudod kezelni.
Digitális kompetenciák
Te is az okostelefonodat nyomogatva intézel el egy csomó mindent? A banki utalásoktól kezdve, az elektronikus felsőoktatási felvételin át, az ügyfélkapun és a hétköznapi életünk szinte minden területén megjelenik már a digitalizáció ilyen, vagy olyan formában.
Számunkra, mint az innováció és a digitalizáció iránt elkötelezett, haladó szellemiségű bank kiemelten fontos, hogy olyan munkatársakkal dolgozzunk együtt, akik számára nemcsak alapvetőek a digitális készségek, de nyitottan állnak a digitális újdonságokhoz, szívesen használják azokat, akár a magánéletükben, akár a munkavégzésük elengedhetetlen részeként.